Thursday, March 24, 2011

~MSS Zon Majidi - Bola Sepak~




the latest medal...ehemmm...

Asslalmmualaikum & Selamat pagi kepada sesiapa yg baca blog aku ni... nk story pasal ank2 aku....sesampai jek umah dr keja twins aku trus update dia nyer report kad kat aku...ank2 aku dri segi pembelajaran paras2 hidung.. dh puas suruh belajar & focus dlm kelas but result still paras2 hidung... alhamdulillah tak fail la .. tp dlm category setakat lulus tp x cemerlang... ank bujang aku pulak dia bg aku medal & cert perlawanan bola peringkat Zon Majidi..SKMKJ at 2nd place...lawan kat SK Sri Melati...kira bagus la this year SKMKJ nyer football team... minggu ni dia sibuk dengan hoki la pulak..... ni aku scan certificate dia yg terbaru..yang lain2 nanti senang aku scan & post....

seperti di janji ni la medal nyer... bola sepak 12thn & hoki 12th...


jeng jeng jeng...bnyk2 cert yg nih jek yg aku mampu snap and post... lain kali post yg lain2 ok....


adik dia yg melaram ngan medal abg nyer... dia org jugak la yg dok excited kira medal2 abg tersayang...dh terkumpul sebanyak 24 rantai + 3 cup... alhamdulillah....


selepas berpenat lelah bersukan bawa ank2 mkn KFC Tesco Sri Alam mlm tadi.....

sehingga menjilat pinggan....but fav items kat KFC ni tuk aku sefamily ialah "CHEEZY WEDGES" mmg umphhh...beli sampai 4 set just cheezy wedges...


masa ni aku dh mula menyangap2... sleepy..mmg mengantok gilos....tggu ank aku mkn aduhaiii...berjam2...

1 comment:

Siti Norain said...

huwarghh...tak boleh attach la pulak cert nih...tak2 ti aku amek gambo and attach ye...